PageSeal banner d PageSeal banner m נייד
סטטוס גיוס:
סוג הנפקה: מניות
תחום: סייבר
שלב: First Round

המלכה התורנית של עולם הסייבר

מה שמרתק בסביבה שבה רב הנסתר על הגלוי, הוא שאחת לכמה שנים מתגלה נישה חדשה שמשנה את פני המשחק. כל גילוי שכזה מוביל בסופו של דבר לפיתוחים מתקדמים ולהנפקות בסכומים מצטברים של מילארדי שקלים.

חברת PageSeal הבינה משהו שמעטים יודעים, ושווה הרבה מאד כסף לכל מי שמחזיק אתר אינטרנט: כ-25% מהגולשים ברחבי העולם נגועים בווירוסים ונוזקות מסוגים שונים. אלו גורמים לחטיפה של משתמשים – ולאובדן של מילארדי שקלים בשנה. ויש לה פתרון מושלם – וייחודי.

הסיפור שמאחורי המוצר

תחשבו על זה ככה: יש לכם חנות, מישהו ניגש עם מוצר לקופה, ורגע לפני שהוא מגיש לכם את כרטיס האשראי נכנס אדם מחנות מתחרה ומציע לו את המוצר הזה ב-10% פחות. הייתם נותנים לזה לקרות?

עבור מאות אלפי אתרי eCommerce ותוכן בעולם – זו המציאות, ורבים אינם מודעים אליה.

25% מהגולשים ברחבי העולם נגועים בווירוסים ונוזקות מסוגים שונים. אלו גורמים לחטיפה של משתמשים לאתר אחר, ולהפסד שנתי של 25 מילארד דולר רק בעולם ה-eCommerce, ומיליארדים נוספים כתוצאה מאובדן טראפיק.

חברות ותאגידים רבים מבינים את חומרת המצב וכבר החלו לאמץ את הפתרון שמציגה החברה: תוסף שמותקן באתר – המונע את ההתקפות, מחזיר את הטראפיק האבוד ומעלה את הרכישות. כל זאת במודל תשלום פשוט, המציג החזר השקעה ממוצע של פי 10.

החברה הושקה בינואר השנה, ומאז מציגה קצב גדילה מטורף: אתרי התוכן המובילים, כמו גם רשתות קמעונאיות מובילות בארה”ב כבר הפכו ללקוחותיה (בארץ – ynet), וכל זאת כשעדיין לא הגיעה ל-10% מפוטנציאל השוק.

המוצר עצמו

Pageseal הוא תוסף לאתרי אינטרנט, המונע חטיפות של משתמשים ורוכשים פוטנציאלים. מעטים יודעים זאת, אולם כ-25% ממשתמשי האינטרנט בעולם נגועים בנוזקות מסוגים שונים. בעת ביקור באתר המיועד (אתר מכר או אתרי תוכן), הנוזקה מציגה להם מידע המוזן על ידי גורמים זרים, המשנה את פני האתר ומנתב אותם לאתר אחר – ללא ידיעתם.

בתרחיש הראשון, המשתמש נחשף לתצוגה משובשת או Fake News – והאתר עצמו סופג פגיעה תדמיתית. אולם במקרה שבו המשתמש מקליק על התוכן שהנוזקה מציגה – הוא “נחטף” לאתר אחר – ללא ידיעתו.

לאתרי מכר ואתרי תוכן כאחד, מדובר באבדן הכנסה של מיליארדי דולרים בשנה – שאותו באה החברה למנוע באמצעות הפתרון הייחודי.

עד היום בדקה החברה כ-5 מיליארד דפים נצפים – ונמצאו למעלה ממיליארד התקפות על דפי אינטרנט.

יתרונות

PageSeal היא למעשה החברה היחידה שמציגה מוצר המעניק פתרון כולל לבעיה זו. שילוב מאפייני המוצר הייחודיים שלהלן עם הצוות שמאחוריו, מעמידים אותה בראש החזית הטכנולוגית בתחום, בדרכה להיות מובילת השוק.

100% הצלחה

היתרון הגדול ביותר של החברה, המציב אותה כיחידה בתחומה, הוא היכולת לחסום 100% מההתקפות הידועות.

Advanced algorithms

כדי להגיע למצב של 100%, פיתחה החברה אלגורתמים חכמים בעלי יכולות ייחודיות, המאפשרות איתור בלתי פוסק של איומים חדשים – כולל באזורים הנחשבים תחום אפור, שעד היום נמנעו מלהיכנס אליהם.

אינו פוגע בהכנסות – לא פוגם במהירות הטעינה

יתרון משמעותי וייחודי נוסף, הוא העובדה שהמוצר אינו משפיע על מהירות הטעינה של האתר – שהיא פרמטר מהותי ובעל ערך כספי משמעותי, הן באתרי סחר והן באתרי תוכן.

ביטחון מוחלט ללקוחות

בהיותה החברה היחידה שמבטיחה הגנה מוחלטת מפני חטיפות משתמשים, עובדת החברה במודל של הצלחה מובטחת – החברה מתחייבת לעלייה במכירות (באתרי מכר) או במעורבות (באתרי תוכן).

שוק ופונטציאל

שוק היעד – לקוחות פוטנציאליים

שוק היעד כולל בעצם את כל אתרי האינטרנט בעולם – ובראשם כל אתרי הסחר. מודל העלות הגמיש, הופך את המוצר למשתלם מבחינת החזר השקעה גם לאתרים קטנים, ועל אחת כמה וכמה לגדולים. מתוך אינסוף האפשרויות, נתמקד תחילה באתרים מסדר גודל בינוני ומעלה:

  • אתרי eCommerce (אתרי מכר)

קיימים מעל 180,000 אתרים בעלי מחזור שנתי של 500,000 ומעלה. נחלק אותם ל-2 קבוצות:

  • אתרים בעלי מחזור שנתי של 500K-5M – מדובר ב-150,000 אתרים בקירוב. זהו השוק הקטן והזניח יחסית: בחישוב עלות חודשית של 1K$ (עבור אתרים קטנים) – מדובר בשווי שוק של 8B$ בשנה.
  • אתרים בעלי מחזור שנתי של מעל 5M – זהו השוק העיקרי שיפיק את מרבית הערך מהמוצר, המהווה תוספת הכרחית עבורו. עבור שוק של כ-30,000 אתרים, בחישוב עלות חודשית של 10K$ – מדובר בשווי שוק של 6B$ בשנה.
  • אתרי תוכן

פאבילשרים, פורטלי חדשות ואקטואליה, אתרי מותגים וכו – כאן הפוטנציאל הוא אפילו גבוה יותר: ישנם פי 10 יותר אתרי תוכן מאתרי eCommerce.

בין לקוחות החברה, ניתן למצוא את גופי החדשות המובילים בעולם, ואת החברות הקמעונאיות הגדולות בעולם. מטעמי סודיות כמקובל בתחום אבטחת הסייבר, איננו יכולים לציין את שמם, אך ניתן למצוא לא מעט המלצות אנונימיות באתר החברה.

פוטנציאל

עבור מאות אלפי לקוחות החברה, מדובר בתוספת הכנסה של מולטי מיליוני דולרים אבודים, ב-ROI ממוצע של פי 10 החזר השקעה. זהו פוטנציאל מכירה עצום, ובהתאם לכך החברה מציגה קצב גידול יוצא מגדר הרגיל: בסוף הרבעון הראשון של 2018 החזיקה החברה ב-3 לקוחות משלמים, בסוף הרבעון השני 15, ובסוף השלישי המספר כבר עמד על 65. לאחר סבב הגיוס הנוכחי והגדלת מערך השיווק והמכירות – הצפי הוא לעקומת גידול תלולה אף יותר.

חלופות ומתחרים

מדובר בנישה חדשה בשוק רחב, בעל מקום למתחרים רבים. יחד עם זאת, נכון להיום קיימת מתחרה אחת, אשר גייסה עשרות מיליוני דולרים. הטכנולוגיה של החברה המתחרה מציעה ביצועים, אבטחה והגנה פחות טובים מהטכנולוגיה של חברת PageSeal. הניסיון העשיר בתחום הספציפי הזה שצברו מייסדי PageSeal בא לידי ביטוי באיכות המוצר, וניכר בתוצאות בשטח אל מול המוצר של המתחרה.

סטטוס המוצר וצפי

הגרסה הראשונה הושלמה – המוצר עובד בצורה מלאה, וכעת החברה נמצאת בשלב גיוס הלקוחות. הפוקוס הראשוני הוא על אתרי eCommerce בינוניים וגדולים, ואתרי תוכן/פאבלישרים גדולים.

עיקר המאמצים הטכנולוגיים מוקדשים להרחבת האפשרויות שמציעה החברה, פיתוח מנגנוני הגנה נוספים והעמקת מאגר הנוזקות והאיומים, שמופצים ומתחדשים מידי יום. חלק מכך תלוי גם בהפצת המוצר – ככל שיופעל ביותר אתרים, ייחשף ליותר איומים וכך ייאסף מידע רב יותר.

בנוסף יושקעו משאבי פיתוח על מנת להרחיב את הפעילות לתחומי הפינטק.

 

אנחנו כאן בשבילך!